KMÉ

A KMÉ-védjegyek megszerzésének folyamatában két ponton szükséges szerződéskötés a Védjegyjogosulttal, vagyis az ÉLBC Kft-vel.
Amennyiben a benyújtott pályázat megfelelő, úgy az erre vonatkozó szerződés megkötése után a következő lépés az audit. A helyszíni szemle időpontját a védjegyiroda munkatársa előre egyezteti a pályázatban megadott vállalati kapcsolattartóval.

Audit szerződés

A második szerződéskötés már magára a védjegyhasználatra vonatkozik. Amennyiben a pályázat a tanúsítási folyamaton sikeresen szerepel, és pozitív döntés születik a védjegyhasználati jogról, azt már maga a védjegyhasználati szerződés megkötése követi. A szerződés egyeztetését, majd annak aláírását követően kezdődhet meg a védjegy használata a kiváló minőségű terméken.

Védjegyhasználati szerződés alapfokozat

Védjegyhasználati szerződés arany fokozat

Adatkezelési tájékoztatónkban megismerheti, hogyan gondoskodunk személyes adatai védelméről. Weboldalunk cookie-kat (sütiket) használ a jobb felhasználói élmény érdekében, melynek biztosításához kérjük, kattintson az „Elfogadom” gombra. Elfogad Tovább